Å så var det måndag igen...

Igår blev det inte en vanlig härlig slapsöndag, nähä du...Mitt rum har sett ut som om en rysk spion smygit sig in och planterat en bomb i garderoben....Sakta men säkert har denna bomb pumpat ut kläder i rummet med ett resultat som liknar en djungel. Varje steg var en kamp för att inte trampa på värdefulla föremål. Men det har jag tagit hand om :) Spotless är rummet nu, o yes sir!

I lördags var en intressant kväll. Det började med att min nya sambo Nadia skulle ha ett par kompisar över och hon skulle laga lite från det italienska köket. Varpå hon bjöd in mig...okej tänkte jag...Alltid gott med lite mat och italienska köket är ju inte direkt kända för att ha skitmat. Å det blev ingen besvikelse heller...mycket god mat. Det dracks lite gott till maten och snackades en mix av engelska, spanska och italienska- Hehe jag fick prata spanska i stort sett hela kvällen...Yieeeks!! Kvällen avrundades med dans och drinkar ute....All-in-all en mycket trevlig och spontan kväll! Med tanke på att planen inför kvällen var att bara chilla...

Kom på att jag hade en intressant händelse i fredags också. Jag lyckades att flörta lite med en A-list kändis här. Men jag visste inte att han var det tills hans band kom på monitorerna som reklam för en uppkommande festival. Killen hette Alvaró och är tydligen sångare i band Pignoise. Ganska okej musik faktiskt....Han har även spelat fotboll i Getafe och Real Madrid! Det var dock lite pinsamt när reklamen rullar och jag kollar på monitor och sedan på honom och typ pekar och ser väldigt frågande ut. Varpå han skrattar...heheh jaja är man svensk så är man!! Jag kan väl inte ha koll på allt heller...


Ingången till Star Wars the Exhibition


The super villan: Darth Vader!!


Ewoks :)


Fall out Boy!! Patrick Stump...mmm


Hade lite svårt med fokus ibland :)


Me and you setting in a honeymoom, if a woke up next to you if a woke up next to you...

Och om knappt två veckor är det Metallica...Man ska inte klaga på tillvaron!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0