And the Tony goes to...

SOFI!!! Publikens jubel...raw raw!! Hmm ja man kan väl få drömma eller? 
Idag hade vi förfesten till de stundande Tony Awards som kommer att hållas nästa torsdag...jojo jag tackar. Jag bad min 4th year att nominera de som de tyckte skulle få en Tony för deras prestation i Julius Caesar....åh till och med jag blev nominerad...Men sen hade de strukit över mitt namn, så jag vet inte om de ångra sig eller nåt...Det ska iaf bli kul nästa vecka, finkostymen på, bubbel och en alldeles egen Tony Awards :)

Imorgon ska jag åka till skolan för jag har lektion kl 8! Jag gillar't inte!! Men de positiva i det hela är att jag kommer att bli bjuden på pannkakor, crepes m choklad, cake, kakor och varm choklad :) Ingen frukost på mig imorgon då...smarrigt. Nu kanske ni undrar varför jag ska få allt detta. Jo helt enkelt för att "Sofi is the Best" - Äsch då så säger du till alla lärare...Nej men imorgon ska mina ettor redovisa sina individuella projekt som de har jobbat med under veckan...alltså något som är kopplat till engelska eller engelsk-talande länder. Som alternativ fanns mat och många elever har då nappat på detta. Jo jag tackar jo jag tackar. Sit back relax and enjoy the ride...While thank thé...


Been working so hard, I'm punching my card, eight hours for what?.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0