I wanna scream I love you from the top of my lugns

Yipehhe ya yeah mother'peeeeeep'!! Nu är jag lycklig, jag är så lycklig jag är så lycklig :)

Uschaligen, ja helgen var en bra helg med återkommande huvudvärk dock. Men denna gång visste jag ju vad det berodde på iaf, hehe. Lördagen firades med Louise och alla hennes kompisar, alla kanske var att ta i men 5 st iaf, från hemifrån. Dagen till ära fyllde lilltjejen 21 år! Med andra ord lika gammal som min bror...eller ja han kommer bli. Festen blev mycket lyckad!! Vi skulle vart hos Louise halv nio...vi kom halv tio. Vi skulle gå ut runt elva...vi gick ut halv tre. Jojo jag tackar! Men kul som fan var det. 

Fick ytterligare en fin komplimang angående min engelska. Lousie kompisar fråga om jag var säker på att jag inte hade släkt i England eller Amerika eller om jag bott i de länderna någongång. Heheh nej och nej men tack! 

Snart bär det ju faktiskt av för första besöket någonsin i ett engelsktalande land. Shit pommes...jag kanske inte gillar det alls :) Anywho...LONDON BABY


....but I'm afraid that someone else will hear....

Kommentarer
Postat av: Ida

London baby!!

2009-03-02 @ 18:42:17
URL: http://mira83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0