I'm so happy, I'm so glad that I got you...

Yieeeeeeeha!! I now got my tickets to Fall out Boy in Madrid this friday...Superpsyched!! Det ska bli så ofantligt kul att åka på dem... Jag var till och med helt själv och hämtade ut dem på ett liknande ATG-ombud. Jag rockar, dom rockar...Störtskönt!! Så på fredag bär det av till huvudstaden och allt vad det innebär. Ska ju hinna med att vara lite kulturell också gå på museum och så...Wow säger jag bara!!

Å just det om någon vill komma och hälsa på mig i helgen så välkomna...Jag har en extra biljett till Fall out Boy så det är bara att haka på :)


...We're going down, down in a earlier round and Suger, we're going down swinging...

Kommentarer
Postat av: Lisa

men vafan! galet sugen blev jag ju. men jag jobbar i helgen :(

2009-03-10 @ 20:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0