Inte riktigt bra för mig det här...

Mitt ego håller på att växa och bli en egen person här nere i Spanien. Heeelt sjukt! Det är inte bra för mig att vara här :) Jag menar hur jobbigt är det inte när man kommer in i en klass och de applåderar och skriker ut ens namn!! Så jobbigt...Å sen vid redovisning så har hela klassen gjort en sång som de sjunger och den innebär i kort att: Jag är bäst!! Jag menar hey...tråkigare sätt att spendera sin måndag kan man ju ha :) Jag tycker iaf att det är kul att man är litet uppskattad här, även om jag vet att visst smiker bara är för att fördriva tiden hehe

Idag var en sjukt sjukt jobbig dag! 8-15!! Uschaligen inte kul...inte kuuuuul...Men jag överlevde för att komma hemma och inta ett mer sovande tillstånd än vaket så jag gav efter till ropen från kroppen och sov en truddelutt. Mycket skönt :) Å det bästa är att man kommer undan med det här...I like it!


Dammit! Jag var nere i affären förut och jag glömde en av de viktigaste inköpen. Jordgubbar!! Färska, röda, smaskiga jordgubbar...Ah well får bli imorgon..

Just det höll på att bli påkörd idag med...mycket nära faktiskt. Det kom en stor lastbil just när jag skulle gå över gatan och jag tror att den missa att det var grönt för oss och han gasa på varpå jag redan befann mig närmare mitten. Killen fick kasta sig på bromsen och lastbilen stanna typ en halv meter från mig! Puh!! Läskigt...Jag skämdes lite för jag visste inte huruvida det var mitt fel så jag gick på och låtsades som ingenting men inom mig bankade hjärtat...Så kul kan man ha en dag i Valladolid :)


I get a half a mill you get a couple grant...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0