Jojo...

Då var det dags att slita lakan igen...det vill säga sova :) Ska bli skönt är trött men borde inte vara eftersom jag sover som ett barn i tid och otid..

Slogs bara av en fantastiskt sak nyss....Becca kommer ju snart hit!! Ska bli så skoj, måste på allvar sätta mig och plita ner ett schema. 
* Dag 1 kl 09.00 Uppgång etc
Ska bli kul att kunna visa vad man faktiskt gör härnere. Svårt att förklara liksom bättre att visa det live. Men iaf nu till sängen men jag tyckte att det var så roligt att jag var tvungen att blogga det direkt :)


... alla känner alla i Spanien, ja där kan man va som man vill, fast språket det är konstigt och maten likaså...jag bor i Spanien men jag gillar det ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0