Min kändis look-alike...

Hahahah gjorde ett sånt där test på nätet bara för kul...å den jag fick upp var: Ingen! Jag är verkligen ett original för jag verkade inte vara lik någon. Sedan bytte jag en bild då då jag var blond, först testades en brunett version och då fick jag träff. Jag var lik Katherine Hegel, eller hur hon kan tänkas stava, ni vet en av doktorerna i Grey's!! Hahah ja visst tack för den :) Tydligen var likheten runt 83%...ser inte riktigt det men...Med på listan kom även Halle Berry...kanske kunde stämt lite bättre om jag var brun. Men hahah...lite kul var det! Jag får gå tillbaka till att vara brunett och ett original! Det är lite roligare så...


Var dig själv...alla andra finns redan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0