Och där var veckan slut!

Idag var sista dagen på jobbet för denna vecka...åh jag kan ju inte påstå att jag jobbat ihjäl mig denna vecka :) Tre lektioner i måndags, en igår och en idag...Plus att jag fick gå på teater, hehe!! Nee lite bra har man det ibland. Som sagt idag var sista dagen eftersom imorgon är det Fars Dag så alla är lediga och fredag är jag ju alltid ledig ändå liksom!! Mycket skönt!! Inte illa heller att vädret skall tydligen skina över de närmsta dagarna också. Räkna med en Sofi i en solplats nära dig...eller ja säkert långt ifrån eftersom det inte riktigt är denna värme i Sverige ;) Mouhahahah

Nu sitter jag och njuter av en passerad dag i solen med en kall Gin och Tonic. Mmm så kan det vara ibland 


Which came first: music or the misery?

Kommentarer
Postat av: becca

snart kommer ja till dig!!! som ja längtar =) kramkram

2009-03-22 @ 18:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0