One giant step towards London!

Check på den! Nu har jag bokat hostal!! Kommer bli sweet :) Efter tips från min kusin som visade sig vara samma hostal som jag själv spanat in tog jag tummen ur och bokade. Soo London, Metallica...get ready for some action!! Wooohooo. Sjukt nice hostal verkar det vara också, jag menar pool, bastu, frukost ingår. Jag tycker att det var självskrivet. Så check på biljett och boende :) Sweeeet!

Annars? Jodå ska inte klaga! Sover som aldrig förr men vet inte riktigt varför. Måste ta tag i det där. Mat-och sovklocka någon? Kanske vore en idé, förutom den uppenbara fördelen med fasta tider kanske man skulle få större koll på vad man stoppar i sig egentligen...Hmmm....problemet skulle nog bara vara om sovdags alt matdags är mitt i en lektion...
- Well I'm sorry kida we've to take a break here...Profe needs to sleep/eat! Njaee på den! Kanske i en annan tid

Har även pratat med min bank idag som vill jag skulle höra av mig eftersom det förekom aktivitet med mitt kort nere i Spanien. Jo jag tackar, jag bor här! Men jag tycker att det var fantastiskt att de bryr sig :) Så efter att ha pratat med en trevlig tjej så etablerade vi att jag vill kunna genomföra köp i landet Spanien och spärren på mitt kort hävdes. Hurra! Idag var en lycklig dag...Shopping shopping :) eller shopping= boka hostal i London!!

Nu ska jag gå och slå en dusch för att sedan återvända till sängen och förhoppnigsvis somna skapligt. Kanske skulle läsa lite bok och vara duktig. Time will tell...


...how come every time you come around my London, London bridge wanna go down...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0