Point of no retur?!!

Kan det vara så att livet som jag känner till det är slut nu...Är det slut på nya chanser, nya äventyr eller rentav nya upplevelser? Är jag för gammal för att starta något nytt och har jag valt rätt i de val jag gjort? På något sätt känner jag att jag kastat bort delar av mitt liv och till vad är nu frågan? Om jag hade det svaret hade jag inte suttit med dessa frågor. Kan det vara så att samhälle, omgivning och en själv ställer så höga krav på en att man aldrig riktigt känner att man räcker till. "Visst jag har gjort det och det...Men är det tillräckligt?" Blir det någonsin tillräckligt eller är det ständigt en kamp mot en samvete, en röst, ett ideal som vi inte kan se....


Ohh I been travelling on this road to long...just tryin find my way back home...the old me is dead and gone....

Kommentarer
Postat av: Ida

Man kan aldrig göra allt.. Det går inte. Istället för att gräma sig över de val man INTE gjort kan man vara glad åt de val man GJORT! För många av dom är väldigt bra.. och många av de val man inte gjort än går fortfarande att göra..

2009-03-03 @ 11:23:46
URL: http://mira83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0