Spin me round

Jag tycker att dygnet skall byta tider eller iaf anpassa dem lite. Jag är en himla produktiv kvinna precis innan jag ska gå och lägga mig, eller när jag försöker somna. Jag gör upp planer, scheman och bestämmer saker. Natten går och klockan ringer, oftast alldeles för tidigt, och alla mina planer är poff borta. orka ta tag i dem liksom!! Men så kommer kvällen/natten igen och samma rutin igen. Jag blir så trött på mig själv! Det kanske är tanken om att det inte går att genomföra på plats som gör att jag är så himla duktig och har planer till höger och till vänster. Inte vet jag....

Fruktansvärt jobbig vecka har jag för övrigt denna vecka i skolan. Jag går en timme varje dag!! Och om inte det var nog så måste jag gå på fredag, som jag vanligtvis är ledig på!! Vad är det om liksom? Heheh nej kanske inte så jobbigt. Idag till exempel så börjar jag inte förrän kl 14. Usch jobbigt värre...heeh. Anledningen till detta är att vi har International English Week och det innebär att vi har delat upp klasserna mellan oss. Så vi följer en klass hela veckan. Min klass att följa är year 1 eller årskurs 6. Projektet är att göra en kick-ass stor karta över världen och sen märka ut länder som talar engelska (och spanska). Så de kan få ett hum om hur viktigt det är med engelskan och hur mycket gratis de har med spanskan. Ett ganska roligt projekt måste jag säga...I like it :)


...I say how, what I wanna say....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0