The thing that should not be...

Nu vet jag inte längre...det känns som det kom en text och sa det bara...
Ja fy ja...effektiviteten flöder...eller??!! Jag har tvättat iaf, god dammit vad tvätt det var. Är lite av ett dilemma det där! Svart/mörk tvätt har jag inga problem att skrapa ihop till men sen det där med färger och vitt...får ju samla i veckor för att det ska fyllas till en maskin. Man vill ju inte vara miljöbov liksom. Men det resulterar ju också i att det när det väl blir tvätt så blir det en massa...Då min mörka tvätt tenderar att också vara tvättdags på vid sidan av färg och vitt. Dagens I-landsproblem må jag säga!!

Idag har jag varit och spelat Dart med min elev. Det är det enda vi gör, vi spelar Wii i en timme och jag får betalt. Det kunde vart värre...Så idag testades Darten. Det var skoj men ganska svårt...Åh om någon vet, hur tusan går man ut från Dart. Jag menar vilken siffra ska man sluta på!! Vi testa lite olika men lyckades aldrig vinna så nu har vi re-match inför nästa vecka...Måste göra efterforskningar :)


...so I'm gonna drink my money, I'm not gonna pay no rent...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0