Blir det nån andra vers eller?

Ja det kan man undra: Den som frågar får veta! Igår vad skoj, den lugna sansade och tänka tidiga kvällen slutade med att jag ramlade hem runt 6.00 imorse :) Dock var jag inte värst i mitt hushåll då jag blev väckt runt 8.00 då det var dags för nästa att komma hem. Daniel var även ute och slog runt och när han kom hem var han sådär tyst som man bara är när man är shitfaced- Det vill säga i huvudet beter man sig som en liten mus men i verkligheten drar man fram som en elefant!! Hahah ja jävlar...

Jag har ju totalt glömt att berätta en stoooor nyhet som har hänt härnere i Spanien. Den som minns kanske kan ådra sig att jag min första dag i lägenheten satt sönder min toalettring...Eller ja jag börja en spricka som sen Pierre satte helt sönder...Hursomhelst sedan dess har vår ring varit sönder och det har skavt lite då det ska sittas på toa. Men häromdagen kom Daniel hem men en sprillans ny ring! Glory glory hallelujah... Den är jättefin med sand, stenar och sjöstjärnor- Man sitter som en mindre prinsessa på den...Så nu kan man bara sitta på ringen i flera flera timmar och bara drömma sig iväg...Nävars men det är förbaskat skönt att ha en fungerande ring återigen :) Ni kanske undrar varför inköpet inte gjorts tidigare...Försök att förklara toaring på spanska och sedan hitta affären- Resultat: Vilse!!


Alright sir, sure have another one it's early...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0