Bor du kvar i samma tvåa?

...vad jobbar du med? Hon bubblade av frågor, jag svarade...

Ah sommar är inte riktigt sommar utan lite Tomas Ledin :) Åh blev påmind av min käre vän Elin om andra galna upptåg i ungdomen...Intagsproven för Varamongänget hahahh vad fick man allt ifrån??!! Men som sagt det är inte utan mycket glädje som jag ser tillbaka på min tid i Varamon, ujuj vad kul man hade...Åh på tal om Elin- vänta 10-15 minuter på att denna människa skulle bli klar för att cykla till skolan- VARJE MORGON! "Vänta, vänta jag ska bara...heheh sen var det bara raketcykla till skolan för att hinna i tid. Ett under att vi hann varje morgon, utan för mycket förseningar, goa benmuskler man hade! 

En annan rolig sak var när vi skulle testa om det var frost på lyckstolparna. Elin (jag tror det var hon, eller Erika) slickar först och fastnar lite med tungspetsen och konstaterar att: Ja det är frost! Varpå jag inte riktigt tror på henne utan ska slicka jag med...tro inte att det var tungspetsen som fick sig en slick...Nej tänk att du slickar rent något, hela tungan användes. 1 milisekund efter jag börjat slicka kan jag konstatera att ja det är frost och ja jag sitter fast. Å då menar jag verkligen sitter fast. Tungan rör sig inte en tum. Helvete! Vad görs? Dras och slits och försöker att komma loss utan resultat. Det slutar med att alla i sällskapet, Johanna, Elin och Erika får hjälpa till med varmluft för att få loss mig. Själv har jag jobbat upp en salivproduktion som ska hjälpa frigöra mig från stolpen. Vad som kändes som en mindre evighet var nog i riktiga livet nån minut innan jag lossnade. Resultat: Ja det var frost på stolpen! Tack för min kontrollcheck- ingen smak på 2 dagar och svart tunga- Jodå så att ehh

Nu sängen...I Linköping hålls det en fest som jag borde varit på: Generationsfest!! Jag är patet och damm proud of it. En fest är liksom inte riktigt en fest utan pateter. Heheh näävars men jag önskar att jag hade vart där, med mina underbara Lisa, Anna, Lotta och säkert en herrens massa mer folk som jag diggar


Vad är väl en fest i Gasquen...alldeles tråkig åh åh dötrist åh åh...alldeles alldeles....



Kommentarer
Postat av: Kinell

Åh vad vi saknade dig!!! Jag önskade nästan att du kom och överraskade alla oss =) som på kravalentine hihi! Saknar alla fall dig jättemkt och vi pratar ofta om dig. Kom hit snart! Linköping är inte the same utan dig.. Massa pussar!

2009-05-31 @ 20:08:10
URL: http://fardin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0