Det finns en flicka som jag går till ibland...

Shit jag är sjukt laddad för schlager. Hela nästa vecka kommer präglas av deltävlingar och skoj. Till råga på allt har vi helgdag här också på onsdag vilket innebär ett sjudundrans party på tisdagen! För det är väl då Sverige tar sina första, kanske sista steg, till finalen.

Åh finaldagen sen...ojojoj- Fest hemma hos mig! Alla som har vägarna förbi Valladolid är välkomna. Det blir lekar, mltikulturellt, ett eurobet och fyllelek under poängredovisningen. Vem vill inte missa det liksom? Det kan även tänkas att det finns en eller femton flaskor vin till förfågande :) Sjuuuukt laddad...man skulle till och med kunna kalla det TOKLADDAD!!


Kom så länge spänningen finns kvar, Imorgon är en annan dag...

Kommentarer
Postat av: Ida

Men åååhhhh... jag vill ju va med!!!

2009-05-09 @ 13:44:24
URL: http://mira83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0