Fredag hela veckan lång...

Usch fy det är bara ca 2,5 vecka kvar i skolan nu. Inte för att jag tycker att det ska bli tråkigt att åka hem och allt det där men jag kommer sakna mina elever. Okej okej kanske inte alla men en del är ju så himla goa!! Men det kommer nya år och nya elever. 

Idag är jag i vanlig ordning ledig och följden av detta är en riktigt skön sovmorgon!! Har inte haft en riktig sådan sedan ja...innan mamma kom tror jag. Efter det har det varit full fart!

I onsdags var jag ute och var spansk. Det var ju final mellan Man U och Barcelona i CL-finalen :) kanske inte behöver påminna om resultatet, hehe. Inte roliga siffror för Man U, inte för att jag bryr mig jag hejade på Barca. Så efter det blev det fest. Folk var glada, folk var fulla, folk hade kul. Så även jag! Tyvärr inget jag fick uppleva live men jag klagar int på den stämning det medförde i staden. Alla var bara liiite glade än vanligt.


You can have whatever you like

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0