Here I go again...

Okej idag är en sån dag då jag bara tycker synd om mig själv. Jag ångrar saker jag gjort, jag ångrar saker jag borde ha gjort och har bara en allmän undran över om vissa saker någonsin kommer bli bättre...Men det kommer säkert bli bättre till imorgon, eller innan jag gifter mig :)

Här kommer bilder från när Teija och Emmi var här, i brist på annat


Barn kommer alltid vara barn, tyvärr vann Emmi till toppen....hmpgft!!


I staden på promenix


Mor och dotter 


Precis efter att jag hämtat dem i Madrid


Whoooooooppa!!


En bild på mina sambos :) Nadia och Daniel


I Madrid på äventyr


Krama krama statyn


Vin i fulla muggar för som ni ser är Emmi på väg till sängen


...Now I'm no sinner but I ain't a saint
If it's happy, you can say I ain't...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0