Holy crap!

Om två dagar kommer min mamma hit, hipp hipp hurra!! Ska bli så kul att träffa henne igen och ha lite mor-och dottertid. Vi ska till Madrid, suplice suplice där har jag aldrig varit!! Jag gillar Madrid, jag skulle inte ha något emot att bo där ett stund av mitt liv. Sen på lördagen är det ju stor fiesta här i min lägenhet, som jag är ansvarig för...eller ja iaf den flytande delen av partyt!! Få se vad vi kan koka ihop!

I dagarna är det en underbar liten Medeltidsmarknad här i Valladolid också. Så kul, alla är utklädda och det är djur och små stånd med alla möjliga saker. Allt utspelar sig framför kyrkan precis som de gamla goda dagarna :) Jag ska smyga mig dit och leka mästerfotograf så kanske ni kan få er ett smakprov om vad som händer i denna stad. Valladolid har ju ett citat, precis som många svenska städer- Klassikern "Motala- Staden vid vatten" eller varför inte "Linköping- där idéer blir verklighet" men iaf "Valladolid.- ett historisk centrum". Ganska passande för en historienörd som mig....

Just det...jag har tatuerat mig igen också...Tjoho..så nu är jag hjälte på skolan. Tänka sig att kids önskar att de var lika coola som mig...props Sofi, props!


Jag ser inte alltför nöjd ut hehe. Vissa partier gör ont, okeeeej!!


You got me kinda thinking that maybe I would, it's so hard to be good
It's sooo hard to be good

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad blev det för tatuering då? Visa!

2009-05-12 @ 17:10:42
Postat av: mallie

ja vad har du gjort för fint denna gång?;)

2009-05-12 @ 19:48:18
Postat av: becca

är också väldigt nyfiken på vad det blev =) blev det de vi pratade om??



snygg du e i håret =)

2009-05-13 @ 12:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0