Let me be the native son...

with freedom in my heart!! Ujujujuj en av mina absoluta favoriter vad gäller Eurovision- Roger Pontare, vilken hjälte! Ståpäls när jag hör och ser låten!! Lite stolt att man är nordbo iaf...vi är bra konstiga men vi är bra grymma också :)

Min helg har varit fruktansvärt lugn måste jag säga, har inte gjort många knop. Tänkte att jag faktiskt skulle vara frisk till imorgon eller idag. Å målet är nästan uppnått, feber i stort sett borta, snuva reducerad och allt är tipptopp. Jaga var till och med bjuden på födelsedagsfest igår som jag tackade nej till, med motivationen att jag skulle må bättre idag om jag skippa den. Mycket moget beslut av mig måste jag säga...Vad händer med mig? Håller jag på att växa upp? Hemska tanke!!

Tänkte slänga in lite bilder från när jag var i Mexico. Som tills idag enbart funnits på kameran, ta tag i saker var det ja, hehe


Här är Louise i sin lilla musche och Maria bakom porträtterande Frida Kahlo (stavning)- min fru


Mat var vi tvungna att ha...Gissa maträtt? TACOS!!! Arriba Arriba!!


Pinata ska det också vara annars är det inte fest. Vi fick slå i nummerordning. Vilket nr jag fick? 24 :( Då var den redan trasig sen länge...tror vi kom till nr 6 eller liknande...


Jag med mina kvinnor, min fru Frida till höger och min älskarinna till vänster. Själv är jag Diego Rivera!


BAILAMOS.......!!!


Här har jag fått på mig min poncho! Mina arbetskamrater och jag är glada...eller jag går in för min roll som ganster. Men de andra är glada iaf :)

Lite pics från hur det kan se ut i Mexico! 


Life will never be the same when spirits are calling my name...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0