Nr 7 och Nr 8

Idag är jag sjuk...sjuk sjuk sjuk! Näsan är täppt, huvudet tungt och allmänt trött! Kan det vara all sol som gör sig påmind? Vill inte kroppen att jag ska vara snygg och brun och se ganska så fräsch ut? Maybe, maybe not...

Skolan går bra och idag fick jag en booost av nya krafter så nu här livet vänt lite igen, förutom sjukdomen då...men den kommer passera! Lite whiskey, mycket sömn och glass så ska jag komma på fötter snart igen heheh. En del tror att det är Svininfluensan, tack för den liksom! Men så illa ska det väl inte vara kan jag tycka. Folk med smittan borde väl vara isolerade och jag har väl inte direkt varit i närkontakt med folk som varit i Sydamerika nyligen. Men klart med alla fall här i Spanien så blir man ju liiiite orolig! Men egentligen tror jag inte på det :)


You can only blame your problems on the world for so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0