På svensk mark

Det är inte så att jag besök en liten plätt någonstans som någon gång i tiden tillhört en svensk kungs kusin barn gammelmosters fabrors tredje fru. Nej utan jag befinner mig faktiskt i "Lilla Landet Lagom"- Sverige!! Japp helgen till ära är jag i Göteborg...flyget landade för cirkus 2 timmar sen och nu ligger jag på hotell och bloggar. Mmm värsta jetsetaren! Imorgon är det utbildning hela dagen och på söndag kl 7.40 (?? say what now) går flyget hem igen! 

Snacka om en snabbis det...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tänk den som ändå bodde i Gbg och kunde träffa dig om än bara väldigt kort. Hoppas att du mår fint. Kram

2009-05-23 @ 12:37:25
Postat av: Kinell

Håller med Lisa!! När kommer du hem hit och festar och fikar med mig... Imorrn är generationsfesten o den är inte densamma utan dig gullet! Miss ya Puss

2009-05-25 @ 14:20:29
URL: http://fardin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0