Snor överallt

MIn sjukdom har verkligen brutit ut. Så pass att jag bestämt att vara hemma från skolan idag...jag har två dagar varit med denna sjukdom i skolan och jag har hört att det är så sjukdomar etsar sig fast. Genom envisa människor som vägrar inse att de är sjuka. Så idag tog jag det mogna beslutet om att  vara hemma. Är det vuxenpoäng eller bara bekvämlighet?

En konstig sak hände mig igår, jag skyller allt på min sjukdom, jag var på väg hem och jag gick medvetet i skuggan hela tiden. Anledning...Det var för varmt i solen! Asså jag är sällan den som klagar på värme men när det är 29 grader på en termometer som har varit 6 timmar i skuggan och det är 19.25 på kvällen då kan till och med jag tycka att det är liiite väl! Men eftersom detta var första gången i mitt liv jag upplevt detta så vet vi ju alla vem det ska skyllas på!!

En annan sak som jag glömt berätta är att jag fått sommarjobb: Hurra!! Den 9 juli sticker jag till Bournemouth, ENgland för att leva och arbeta i 3 veckor. Ska bli väldigt kul! Jag kommer att vara ansvarig för att undervisa en internationell grupp i engelska och även vissa fritidsaktiviteter. Det kommer bli hur skoj som helst ju. Dock innebär det att jag kommer att vara borta ytterligare från hemstaden då jag enbart hinner med en vecka innan det är dags att sticka igen. Men jag menar hey, vi kommer ju alltid ha augusti :)

Nu ska jag bädda ner mig, dricka varm choklad och hoppas på att snuvan släpper!


Want to but I can't help it, I love the way it feels

Kommentarer
Postat av: mallie

Vad kul för dig att du har fått ett sommarjobb:)



Krya på dig gumman!



Puss & kram

2009-05-07 @ 18:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0