T.I.S

This Is Spain! Kort och gott och enkelt att förklara :) Hur annars kan man förklara temperatur runt 20 grader nattetid. Festival i stan med en himla massa folk och rödvin på pubar en söndag. Jag gillar't, det gör jag faktiskt!

Snacka med några hetisar till akrobater från Australien idag. Inte fel alls..det värsta var bara att jag tog kort på en av dem igår och min kamera dog!! Å då menar jag inte bara lite lätt som typ batteriet är slut utan nej det var objektivet som det uppenbarligen var fel på. Jag vill inte behöva gå och skaffa mig en ny kamera också. Jag har helt enkelt inte råd med det...så jag hoppas det kan gå på försäkringen. Skit!

Nähä nu blir det sängen dags att sova kanske....Kom i säng vid halv sju imorse efter en natt på staden men då kunde jag sova hela dagen. Imorgon är det måndag och jobb- några timmars sömn skulle inte skada!


You spin my head right round right round when you go down when you go down down

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0