And that's how Sofi C's it...

Patrick lever! Istället för att bli strypt kastades han i husarrest, ja det vill säga den bur han lever i. Så lilla Prick har haft husarrest sedan igårkväll och fick idag komma ut i rummet igen. Uppätna lurar är inget som går mig förbi ostraffat! Så nu fortsätter han sin bajstävling med mig...Det låter ju så himla fräsch eller hur?! För det mesta lyckas han faktiskt att hålla sitt bajsande till golv och sin egen bur men om han fick välja är min säng ett bättre val. Dock är det ett val som jag inte låter honom infria. Jag gillar nämligen inte bajs i min säng. Och nu vidare från bajsdiskussionen...
-
Alla svenskar måste jag tipsa om Glee som börjar ikväll, vilken serie...oh gosh! Lycka på recept, synd bara att det är på fyran så att den måste springa emellan en massa reklam. Men hey smällar man får ta. I övrigt har jag införskaffat nya hörlurar idag, inte lika bra som de Patrick kaka men de var billiga så om han hyssar igen är den ingen större förlust. Även träffat Aila och hennes mamma samt tog mig ett litet middagsrus. Man gör tydligen så i Spanien och om man går på konstutställning, min vän Maria var artisten, så hör det till att ha ett glas Chardonnay i handen, haha. Storstadsfasoner- en liten oslipad diamant som jag. Ja herregud!
I need to figure this shit out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0