Där fick du smaka bly, kaninjävel!

Jag skall fan i mig strypa Patrick! Kaninjävel har på mycket kort tid gått från älskad till hatad i detta hem. Han käkar på allt, lyssnar inte när man säger ifrån och har konstant diarée...Nämndes det att han också älskar att hoppa i min säng som sonika också då blir full av diarée. Skoj maskiner på högvarv. Patrick the fuckingstupidass Prick! Idag bet han även sönder mina älskade hörlurar som min mamma skickat till mig eftersom de är så bra. Varför skicka hon dem från början, jo för att han bet sönder dem första gången med. Jag som inte kan överleva utan mp3 eller mina lurar. Kul att gå och införskaffa nya såna igen, nämen tack Patrick såååå snällt av dig! Arghhhh förbannande djur! 
-
Åh det här blir trubbel tänker Bamse

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men har du ingen bur att bura in honom i?? Han är säkert bara avundsjuk på dina hörlurar....

2009-11-12 @ 15:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0