For whom the bells tolls...

Wow vilken natt...å då menar jag inte party och skoj utan snarare att den var sömnlös och fylld av uppvaknanden, så idag är jag trött. Hade hur svårt helst att somna och när jag väl försökte tyckte jag att det luktade bränt i lägenheten, nojjig någon? Efter att jag lyckas att somna ringde Daniels telefon och väckte även mig, djupsömnen var långt borta om man vaknar av att en telefon ringer i rummet brevid. I alla fall han försvann och somna typ om men helt plötsligt ringer det på dörren. Alltså inte porten därnere utan ytterdörren. What? Vem vill något halv fem på morgonen liksom. Min naturliga reaktion var att strunta i det och låta någon av de andra ta hand om det, smat jag kände mig inte så trygg vid den tidpunkten att öppna. Men det ringde på ytterligare 4 ggr så jag kände att om jag skulle få sova behövde jag öppna. Det var Daniel vid dörren så det var lugnt men när jag gick så hade jag hjärtat lite i halsgropen. Men trots det var jag uppe skapligt imorse, hade saker jag behövde få gjort innan mina lektioner startar idag! Hoppas på mer sömn inatt, jag kommer väl att slockna runt tio ikväll hehe! Nu börjar första advent närma sig så jag tycker att det är helt okej att spela julmusik i läget...åh jul med snö- Längtar!!
-
Natten tänder ljus på himlen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0