Give me a shot to remember

Så var det officiellt, jag är närmare 30! Lördagen som innefatta min födelsedag innebar att jag fick lägga till ett år till min ålder. Jag får inte längre åka som ungdom på buss och tåg, jag är inte i 25-årsåldern utan jag är närmare 30. Herregud! I och med min +1 år jag fick lägga till så fyllde jag vuxen. Iaf om man ska tro SJ och bussbolag, det är alltså inte 18, 20 eller 21 som är vuxen utan det är 26. Peehhheew säger jag och känner mig inte lika panikslagen inför alla beslut som skall tas. 
-
Tusen tack till alla underbara vänner som kom ihåg min dag och ringde och messa. Förlåt att jag inte svara på allt men det glömdes bort i all yra...Men jag blev glad i sinnet varje gång telefonen pep: Oh message from the dark side there is.
-
Så vad gjorde en pingla som jag på min dag. Det skall jag ta och berätta, jag hade fest. Istället för att folk köper en massa presenter och saker som jag inte behöver tyckte jag att alla kunde ta med sig en flaska sprit. Sen skulle vi blanda drinkar hela kvällen och vara lyckliga. Och lyckliga det var vi, som mest hade vi runt 10 flaskor, par tog nämligen en flaska per par, men det räckte nog. När jag städa dagen efter hade jag två flaskor med en liten slatt i varje kvar. Bra uträknat och bra drucket av oss. Partystämningen var till och med så bra att Farbror Polisen kom och ringde på vid ett tillfälle Jag hamna i arresten och blev släppt imorse...Troooooligt! De kom och sa till att det kanske var dags att sänka volymen och dra sig vidare till en pub eller liknande. Tja klockan var ca 01.30 så jag kan förstå deras synpunkt. Sagt och gjort vi drack lite till sen stack vi iväg till uteställena. Men allt i allt en mycket lyckad och trevlig födelsedag. 
   
Because we gotta...
Kolla vi drack vatten också
Emily och Ryan, Jessicas syster och hennes pojkvän
Maria och Maja och delar av drinkbordet
Segare än seg att ladda upp bilder, men det blev en kort liten inblick iaf :)
Kiss me goodbye I'm defying gravity

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, 18 dec är min sista skoldag innan jul! Lätt att jag far till linkan då =) puss

2009-11-16 @ 19:01:56
URL: http://lillgurka.blogspot.com
Postat av: Ida

Åh vilken härlig dag du verkar haft! Åh vad kul att även Malin delar vår lycka att återigen vara tillsammans den 18:e =)



PUSS PUSS!!

2009-11-17 @ 15:31:53
URL: http://mira83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0