I tried to be someone else but nothing seemed to change

Jag är sämst! Dels brottas jag med frågor som jag bestämmer mig för i ena sekunden för att ändra mig i andra. Jag menar vad är det för fel på mig? För det andra så har jag verkligen ingen självdisciplin. Skulle det varje år delas ut ett pris till Årets Sämsta Självdisciplinska Människa så hade jag vunnit utan någon uns till motstånd. Jag menar varför skall det vara så svårt att komma upp när klockan ringer? Varför skall jag snooza till morgon blivit dag? Och varför gör jag detta när jag vet att jag har mycket att fixa med, mycket att ta itu med. Å det är ju inte bara så att det är idag utan andra dagar med så nu; Skärpning Sofi! Imorgon blir det att stiga upp utan snooze, som för övrigt är en riktigt dålig uppfinning, och ta tag i saker och ting. Eller ja iaf det jag inte hinner med idag! 
-
Idag är heller ingen vanlig dag för idag är det Bullens födelsedag, förlåt Elin men du kallade dig själv det, hehe. Nu är det inte så att Elin är tjock och det är därför vi kallar henne bullen utan hon ska bli mamma. Swooosch säger det och snart har alla mina kompisar barn. Men men iaf, jag är mycket glad för hennes skull med beben men idag är det hennes dag. Stort Grattis Elin- tack för alla skratt genom åren :) You know I do it with love
-
Värsta pillimarisk och full med bus, hehe! Supersött bild tycker jag, ber om ursäkt att den är lite äldre men har tyvärr ingen mer rykande färsk och hey det är ju tanken som räknas!
Yahoo this is your celebration
Celebrate good times, come on!

Kommentarer
Postat av: Elin Moberg

ÅH tusen tack Sofflan för den fina gratulationen!!=)Värmer i bröstet! Missade denna igår, men fick ju ett sms också!! Ja, herregud va tiden springer iväg...26 bast är man nu visst...;) Snart din tur! Synd att inte jag har nån blogg så ja kunde lägga ut en finfin bild på dig också...hihi....

Kan ju tacka tillbaks med alla skratt jag fått med din närvaro!=)

Sköt om dig!



KRAM



P.S. jag tror det skulle va j*vligt jämnt mellan oss i den där tävlingen du pratade om...och JA, snooze är ingen bra uppfinning!

2009-11-12 @ 15:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0