Isn't it ironic...

Jag vet inte vad jag gör för att förtjäna mina öden! Så fort något känns mer eller mindre bra ja då är det dags att det skall skita ner sig igen. Som skrivit har jag varit ganska glad och tillfreds nu, för första gången på väldigt väldigt länge. Men det är givetvis en känsla jag inte får behålla. Varför skall allt bara skita sig när saker och ting äntligen är på rätt kurs! God dammit I tell you! Så vad har hänt då? Jo det skall jag berätta...Min plånbok har sprungit iväg...igen! Inte för att jag varken hade pengar i plånboken eller på mitt bankkort men alla saker som var i där, kort etc. Känns bara så retligt! Min rumskamrat Cris berättade att det tydligen är vanligt på det stället så vad vet jag stulen, tappat...Borta är den iaf! Så nu blir det att ringa bank och allt igen, sååå skoj! FAN, säger jag bara!
And life has a funny way of helping you out when you think everything 's gone wrong and everything blows up in your face

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0