It's like one step forward and two steps back

Hösten är här. Nu är den här på riktigt! Idag var jag till och med tvungen att ta på mig en lite tjockare tröja...kallt! Men men ingen snö än i alla fall och man kan fortfarande sitta på en uteservering utan att frysa fast i stolen så det gillar vi. Jag har efter några dagars funderande kommit fram till vad jag vill, det kommer flashar av ångest om saker och ting men på det stora hela har jag tagit ett beslut. Och det beslutet känns fantastiskt, jag känner mig redan några stenar lättare...Får bara hoppas att det inte blir en sån där återvändsgrändsgrej! 
-
All my bags are packed I'm ready to go

Kommentarer
Postat av: Ida

vad vad vad vad????? ska du komma hem???

puss puss och var kvar på msn om KVÄLLARNA!!



PUSS!!!

2009-11-03 @ 21:10:19
URL: http://mira83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0