Master, master

Då var det dagen då jag skulle ta tag i saker och ting och oj oj oj oj vad jag har slitit. Bara det att jag har att städa rummet kvar för det är ju så förbaskien tråkigt! Varför kan det inte bara komma en städfé och swoosch så är allt perfekt igen...men nej man måste ståda själv. Me inte likey! Förutom städdilemmat har jag tagit itu med en massa andra saker i och omkring mig. Kanske inte till den grad jag borde men ändock, nu när jag för tillfället inte har en skönlitterär bok att förlusta mig i. Jag var ju tvungen att läsa om New Moon efter att ha sett Luna Nueva, det fanns helt klart detaljer som jag missat eller glömt. Men vad säger dem en gång ingen gång! Iaf boken slukades på 2 dagar, kanske vittnar lite om hur involverad jag blir när jag väl börjar läsa. Nära 600 sidor på engelska och snipp snapp snutt så var New Moon slut. Jag längtar lite till jag kan få se den på engelska, dubbning gör det liksom inte för mig. Allra helst inte eftersom jag vet hur rösterna skall var: Bella por favor...lo siento! Nej tack!
-
Nu lektion, vi skall snacka om Thanksgiving och traditioner kring det. Så skoj så ska det bli! Amen ärligt, är intressant när jag själv får rusta upp mina kunskaper kring ämnen samt få mig spanska översättningar på ord! Parquesol here I come!
-
Two worlds collide



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0