Old School Never Dies

Dagen har varit fruktansvärt produktiv till denna tidpunkt. Jag har vart på stan, jag har städat, jag har sökt jobb och jag har grejat. Asså är detta tidpunkten då jag blev vuxen? Undra det jag... Nej jag tror mer att det var en engångsföreteelse, inget att vänja sig vid vill säga! 
-
På en helt annan not så vill jag säga att jag hatar hatar hatar verkligen min säng här. När jag flyttar hem igen är det första som skall införskaffas är en rejäl säng med varma täcken. Varför detta hat mot min säng. För er som läst min blogg vet att jag satt sönder toaringen första dagen...FÖRSTA dagen jag bodde här. Nu är det också så att jag legat sönder min säng. Inte på sånt där kul rajtantajtan sätt utan bara vanlig nattsömns-ligga-sönder. Anledningen är att sängen har alltför korta och alltför få plankor under för att hålla upp stommen. Så om man gör en för hastig vändning så crasch boom bang ner i golvet. Dels tycker jag ju givetvis att detta är frustrerande och jobbigt men dels så oroar jag mig också för min lilla nin (Är det en hare? Nej det är en nin) Patrick. Är han under där när jag brakar igenom kommer han ju bli platt, han kanske inte dör men alla ben lär ju krossas till pulver i hans lilla kropp. Hej har du träffat min hamburgarkanin...Nej usch hemska tanke! 
-
 
Patrick- Fortfarande oplatt
-
En kajplats uti etern...

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh vad söt han är!! Köp ett nät eller nåt å sätt så han inte kommer under?



puss!



2009-11-04 @ 20:43:52
URL: http://mira83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0