Say what now?

Stupid T.I.S! Idag har jag haft sex missade samtal på min telefon, sex st från fyra olika nummer och ett hemligt och igår hade jag fyra från samma men fortfarande annorlunda mot dem idag. Så självklart vill jag kolla upp numren innan jag ringer tillbaka men som man kan göra hemma och det är så smidigt och så. Men inte här inte! Här får man bara veta vems numret är om man också vet namn och minst ett efternamn helst postadress och självklart län...Men för fasen vet jag allt det hade jag ju inte behövt fråga era dumma nötter!! Men nu är det som det är jag bor i landet som ligger lite efter och Daniel påstår att det skulle vara ett brott mot EU:s grundlag att ha såna uppgifter på nätet. Jag betvivlar det starkt eftersom lilla landet lagom skulle aldrig sticka upp ur stolen tillräckligt mycket för att bryta en lag. Vi ska minsann visa att vi kan leda och inte tolererar minsta brott mot mänsklighet. Så något brott mot någon grundlag tror jag inte finns på kartan! 
With a hei-hei-hoo and a hei-hei-hey, we will steal the show 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0