Someday my prince will come

Jag har en vision, en önskan om hur jag vill att mitt liv skall bli. Låt oss kalla det vad jag vill göra när jag blir stor! Jag räknar mig inte just nu till storstadiet, förutom i omkrets, utan snarare lite bättre begagnad, det finns hopp för mig. Och i all dessa matematiska termer och ändlöst dividerande har jag en tanke om vad jag vill göra, vem jag vill bli och vad jag ska representera. Frågan är bara, åt vilket håll skall jag ta mitt första steg? Dörr 1, Dörr 2 eller Dörr 3? 
Seminariet gick inte så bra som jag hoppats så imorgon är det Sofi som kalasar sig i böcker hela dagen. Lektioner skall planeras och grammatik skall knäckas. Fan om Obama kunde vända en nation med: Yes we can. Då kan banne jag få lite självdisciplin och plugga på fasta tider. 
-
If i lay here, if i just lay here...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0