Sometimes I'm broken and can't get it fixed

Back in the bloggosfär! Jag har varit upptagen ett par dagar med att vara guide åt två svenska flickor som kom hit i torsdags. Sjukt skoj! Det bästa av allt har varit att jag har fått snacka svenska igen, en vara som det inte blir så mycket med härnere. Som sagt jag har saknat Belsebub och Fröken under helgen och festligheterna i Gbg men de har ringt så jag tror jag fick snacka med halva festen iaf :) Så i torsdags kom Therése och hennes kompis Ulrika och sedan dess har vi shoppat, varit kulturella, festat, ätit gott, druckit gott, svängt håren, sett Michael-filmen och mycket mycket mer. Riktigt skoj! Tack tjejer för den här gången. Så nu tar jag igen mig efter ett par fartfyllda dagar...
-
Jag saknar mina vänner hemma i Sverige och det skall bli så underbart skönt att komma hem i jul. Träffa alla, mysa och umgås. Ta igen allt man missat, träffa nya små liv som berikar mina vänners vardag. 
-
There's a hole in my soul that's been killing me forever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0