Sometimes you just can't do it

Jag pluggar för fullt och planerar kommande vecka med glädje. Lite panikångestattack kan jag känna kryper på inför de stundande proven. Grammatik har aldrig varit min grej, kan vara därför jag valt att inte läsa språk på Universitet innan, jag suger helt enkelt på att klara grammatiken. Men men jag skall inte förtrösta än, kanske skall vänta till efter provet med domedagsprofetsior. Hej hå plugga på! 
Om 19 dagar kommer jag hem! Tänka sig vad tiden bara flyger förbi, snart sommar igen ju :) Eller ja om nu sommar i Sverige vill infinna sig som den ska, inte alltid man har den turen. Men jag tror 2010 kan bli ett bra år. får se om man vågar sig ner till Varamon iår eller om det blir att njuta poolside...Det är ju faktiskt inte bara att det är så bekvämt och skönt med pool i gården att jag stannar hemma. Vill ju inte skrämma slag på stackars turister att valar har kommit in i kanalen och strandat på stranden. Haha! Nävars skämt åsido...typ!
-
What I shoul have learned in the study hall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0