Somewhere over the rainbow

Alla dessa jävla röda dagar de har i Spanien. Ingen kanske undgår att idag är ytterligare en sådan dag. Saker jag hade planerat att genomföra, poff går inte stängt. Aja det öppnar ju imorgon igen. Jag kan ju inte heller förneka att det känns ganska skönt att kurra ihop i sängen och bara tänka me myself and I idag. Jag menar hur mycket jag än vill kan jag inte göra saker...omöjligt!
Idag vill jag önska två sockersöta supergoa tjejer Grattis på deras födelsedag, den ena närmare 30 efter dagen och den andra närmare 25. Jag vet ju vilken ålder jag skulle föredra, hehe
Frida- Grattis 
Malin- Grattis
Dagens fundering: Är det för tidigt att börja lyssna på julmusik?
-
Happy Birthday to you...

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej gumman! Tack så mycket för äran att vara med i din blogg, tack för gratulationerna! Jag hoppas verkligen vi kan ses runt jul, är du hemma länge? Jag har egentligen ingen plan på linkan eftersom mina päron ska komma hit istället men det kan händ att jag hakar på dem hem i mellandagarna!



Nej det är inte för tidigt, jag har redan börjat! Finslipar på min jullista på spotify varje dag! Mysigt värre!



Saknar dig sötis! Puss puss

2009-11-02 @ 21:08:31
URL: http://lillgurka.blogspot.com
Postat av: Malin

Men bajs, min dator vill inte att jag ska kunna skriva nått här! Hoppas det funkar nu...



Tack söta för gratulationerna på här och på sms! Jag hoppas verkligen att vi kan ses i jul, hur länge stannar du i sverige? Och nej, det är inte för tidit att lyssna nu! Jag har börjat =)



Saknar dig! Puss puss

2009-11-02 @ 21:14:08
URL: http://lillgurka.blogspot.com
Postat av: Malin

Ja, jag bestämde mig för att byta för ett par dagar sen! Skrev ju typ aldrig på den förra och sen så var jag så sämst på att fixa med layouten där... Känns lite bättre nu!



Pööööss!

2009-11-03 @ 12:36:41
URL: http://lillgurka.blogspot.com
Postat av: becca

jo vännen lite för tidigt är det =) kram kram på dig

2009-11-03 @ 13:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0