The next day my alarm goes off

Joder vad jag är trött! Jag tror jag har fått en vinterbug för jag känner mig hängig och det tycks inte hjälpa att sova ut eller lägga sig tidigt, om man nu kan kalla runt 2-tiden tidigt! Det är inte så att jag inte vill somna det bara är så att jag inte kan...Inte mitt fel, jag vill men kan inte. För övrigt har jag börjat klura på lite julklappisar som varje år blir större och större krav kring. Nej vad hände med att bara umgås med familjen, kolla KALLE, inte desperata-hemmafrun-Anna, Anka och kanske spela spel. Bara så du vet brosan så räknar jag med att vi har en helkväll med PS3 och film julafton! Jag gillar givetvis att skämma bort nära och kära och visa att jag bryr mig men jag känner att man kan göra det andra dagar än att tokshoppa inför julafton som skall vara en högtid till minnet av Jesu födelse. Men hey det var länge sen det handlade om det. Jag är inte bitter, jag bara funderar :) I övrigt saknar jag någon att prata med, det är tur att min mor och moster kommer snart, jag skall tjöta hål i huvudet på dem. Måste ju ta igen all tid jag är tyst här vill säga!
-
Dashing through the snow in a one horse open sleigh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0