This is the world we live in

Jag sitter och gungar fram och tillbaka, biter frenetiskt på naglarna och försöker att lugna mitt rusande hjärta. Varför denna uppståndelse? Jo jag ska ha seminarium i Spanskan och sånt gör man alltid lite extra nervös, lite hoppa- 
i-sängen-springa-upp-på-väggarna-nervös. Men det skall nog lösa sig, det värsta är alltid den ooooolllidliga väntan innan. Här finns inget Key där man kan möta en vän och strunta i dem tankarna för ett tag, nej snart är det videotest som gäller...Oh boy oh boy oh boy!
För övrigt har jag skrivit på för kampen, om vad som känns som en hopplös sak, för naturen och för att politiker skall lyssna på oss nu när de samlas i Köpenhamn om 12 dagar. Hopenhagen.org om nu någon skulle vara intresserad! 
Annars rullar livet på i stilla gång, om en vecka åker jag till Madrid för att hämta upp min kära mor och moster. Det skall bli nice, kul att folk kommer och hälsar på. Vi får väl se vad som står på schemat men jag gissar lite sight-seeing och shopping. Men icke att förglömma äta och dricka gott, mm det kommer bli kalas det känner jag på mig. Snart styr mina steg hem mot Sverige igen också...tiden går så fort när man har roligt. Men det skall bli underbart skoj att träffa alla mina nära och kära igen, om de har tid med mig vill säga :)
To late for second-guessing

 

Kommentarer
Postat av: mallie

Vi har alltid tid för dig gumman:) var länge sen vi sågs nu...när kommer du hem då? puss

2009-11-25 @ 14:46:42
Postat av: Linda

Åhh, vad kul att du kommer hem igen! Hörde att vi kanske hade FOUL-fest på g, ska bli skoj! Nu när vi har fått barn-barns-barn o allt =) När kommer du hem? kram

2009-11-25 @ 14:52:21
URL: http://lindafrodin.blogg.se/
Postat av: maria

gud va söt du är!

2009-11-28 @ 18:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0