Why the sudden change of heart?

Om livet vore en dans på rosor, skulle ens problem vara mer obefintliga då? Eller kommer livet bekymmer oavsett om du glassar på Rivieran eller kämpar för att jobba ihop till brödfödan...Inte vet jag, jag vet dock att inget i livet tycks tas med ro! Allt skall vägas över och ställas mot varandra och i slutändan får man hoppas att man valt rätt väg. 
Hade lektion idag med en av mina privatklasser och den tjejen är bara för gullig. Hon visste om min födelsedag och hade därför köpt present åt mig. Sen kommer hennes mamma in och även hon har en liten present åt mig...För sött ju! 
Nu vet jag inte hur väl det syns men av tjejen som är min elev fick jag halsduken som är i underbart fina färger. Mamma slog till och gav mig nya soundtracket till New Moon eller Luna Nueva  som den heter här....Hur gulligt var inte det då? Blev ju nästan lite rörd, så jag lova att baka en kaka till nästa gång. Detta plus mina pengar för mödan...Kan det bli bättre?
Wake up call, caught you in the morning with another one in my bed

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0