You always think there's gonna be more time...

Zlatan. Zlatan, Zlatan! Inte utan att man är lite stolt över att vara svensk då El Clásico avgjordes idag. Matchens enda mål, fyra minuter på plan, världens bästa spelare samlade. Vad säger man Världsklass! Som sagt, nyss hemkommen efter några öl på puben till matchen. Wooff vilken stämning säger jag bara, trodde först det var en Real Madrid-bar men visade sig då målet kom att det var ganska hälften hälften. Kul var det iaf, vänner öl och Zlatan, helt okej att spendera sin söndag på det sättet.
-
Igår var jag även ute, trots att jag beyrade att jag skulle hem när de adra gick ut trilla jag in klockan 7 imorse. Min rumskamrat Cris var i full färd att gå till jobbet, jag? Jag var i full färd med att dejta sängen! Igår blev jag bjuden till en spansk kompis födelsedagsfest så det tackar man ju inte nej till. Jag vet inte om ni vet hur spanska födelsedagsfester går till men det är iaf mycket mat och mycket alkohol och födelsedagsbarnet står i sann anda för allting. Det var trevligt och jag fick prata spanska eftersom engelska inte var på tal på den festen. Blev även kompis med ett urgulligt gaypar vilket resulterade i besök på gayklubb. Vilket var annorlunda men trevligt! Dans var det som prioriterades högst på den klubben och dansa det kan jag. Fick lektioner i salsa, merenge och någon annan dans. Herrejävlar det är inte varje dag det händer! 
Efter denna lilla uppdatering så skall jag återgå till mina studier! Jag har ett prov nästa måndag och nästa onsdag alltså i vecka 50, och jag känner att det är dags att plugga plugga plugga till det. Med tanke på att min moster och mor kommer och "stör" mig kommande onsdag så tror jag inte jag kommer får så mycket gjort då. Men jag klagar inte, det finns omprov men det finns inga omliv!
Surprise everyone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0