You're a nice guy but that just won't do..she wants bad boys

Jaha lördagen rullar på i ett lugnt och stilla tempo. Jag har städat och grejjat och känner mig riktigt on-top of the world just nu :) Kanske kanske kan detta vara exakt det jag behövde, en spark, ett beslut och sedan känns världen lite ljusare. Klart att man alltid undrar hur, varför och om men det finns liksom inte så mycket att göra åt. Beslutet ligger inte hos mig nu...Bollen är spelad, slaget är slaget och målet känns diffust. Annars då? Jotack ska ut och svänga lurviga ikväll, skall testa på en lambada tror jag. På med grym musik och preppa upp min stämning, kanske till och med skall ta och öppna en flarra vino tinto- vilket inte är så illa som det låter eftersom de helt enkelt döper rödvin till vino tinto här. Vad jag inte vet om alkohol va? Frågan är ju bara vad man skall klä sig i idag? Hösten är ju här så sommarkläder är ju direkt stryket ur min outfit men hur mycket vinterkläder har jag egentligen. Tja inte speciellt mycket, utan mer sommar och sol saker...så är det när man bor i ett land där solen (nästan) alltid skiner. 
-
Life is pain that's why we need to squeeze the joy out of every minute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0