Breaking up is always hard to do

Moln som skymmer solen sköna strålar ligger i topp på min diss-lista idag. För övrigt har det varit en ganska skön dag med grader uppåt 20 igen. That's more like it! Jag har även startat mitt lilla projekt som introduceras denna vecka: Halloween! För er som verkligen känner mig vet ni att jag är emot allt vad denna högtid står för, jag menar för det första så firar vi inte det i Sverige, vi firar Alla Helgona som är om något helt annat än att spöka ut sig och tigga godis. Alla Helgona handlar om att hedra de döda med ljus och minnen inte om att supa ner sig och klä ut sig, men i sann svenneanda förvandlar vi ju varje högtid till att handla om sprit. Röd dag; Hey då ska det supas! Iaf jag tycker att det är tragiskt att vi har gjort en gammal keltisk tradition till vår egen bara för att industrier skall tjäna pengar. För pengar det tjänar dom! Men trots detta har jag alltså denna vecka inlett ett Halloween-tema, studerat folklore och kollat Supernatural, de har ju faktiskt en episod som handlar om just detta. Passande! 
-
I övrigt är jag hungrig och känner att jag vill äta men missa det där med öppettider igen. Att det skall vara så satans svårt! Jag menar hur länge har jag inte bott här, exakt länge nog! Men men...Jag sörjer även lite i hjärtat att jag inte får, får och får, lämna spansk mark på torsdag för att joina ett par kokosnötter i Göteborg. We will always have next year...hopefully! 
-
 
Ha jag är fortfarande lite brun :) Loooove it!
So so what I still a rockstar I got my rockmoves and I don't need you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0