Hoping for the best but expecting the worst

Det där med framtiden tycker jag är läskigt. Jag kan inte för mitt liv varken bestämma mig eller fantisera om var jag kommer vara om, säg, 5 år. Hur ska man veta vad man vill då liksom? Jag vet iaf var jag inte vill vara men det är ju en helt annan tia. Vem vet om man ens vandrar denna platta jord om 5 år? Äsch lika bra att strunta i såna tankar och bara go with the flow så att säg. 
-
Idag har varit en väldigt lat och skön dag. Intet nytt under spanska himlar. Roliga nyheter är dock att min vän Therése kommer ner och hälsar på. Ska bli skoj med lite besök, duggar ju inte tätt med sådana direkt. Och eftersom jag inte kan åka till Göteborg på grund av trollkarlspriser så kommer jag faktiskt att vara här och möta upp henne. Så skojsigt, chupitos para todos. Mmm Göteborg, känn ingen sorg för mig- en annan dag. Annat skoj som händer i Valladolid för tillfället är en Internationell Filmfestival och sånt är ju alltid skoj. Stora eventet är på lördag tror jag då kändisar kommer att flockas i staden för att gå på någon slags gala. Mmm tänka sig A-list kändisar från Spanien och Sofi! Herregud!! Jag kommer ju inte känna igen en käft hehhe. Men vad gör väl det om hundra år...
-

I would fit in liiiiiiiike a glove!

Kommentarer
Postat av: becca

hej min söta höna!!



har ingen dator hemma just för tillfället för den har kraschat men hur blir det med våra planer?? hör gärna av dig!! =) pöss

2009-10-28 @ 12:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0