I got troubled thoughts and the self-esteem to match, what a catch?

Finns det ljus i slutet av tunnel? Jag ser något men kan det vara, eller, äh jag vet inte...Som en vän en gång uttryckte det: Var inte för glad för ljuset i slutet av tunneln. Det kan vara ett tåg! Haha klockrent ju...kanske inte ordagrannt citerat men något åt det hållet iaf. 
-
Just nu längtar jag till sol, jaja jag vet det är snö i Sverige och graderna här är fortfarande runt 20-25 grader men ni vet en sån där charterresa skulle jag inte säga nej till. Jag menar sola och bada i Jack och cola. Bara chilla på en strand där dagens problem begränsas till vilken bikini skall jag ha på mig idag. Någon som är på? Vi kan mötas på en strand någonstans :)
-
You never feel down with a white balloon

Kommentarer
Postat av: mallie

det låter inte helt fel med charter...bara ligga vid havet eller poolen o glassa:P

2009-10-08 @ 14:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0