Lazy Sunday, wake up in the late afternoon

Söndagar må vara sköna, lata och ibland alldeles för korta, om kvällen innan innefatta ett partaj. Men de är också ångestladdade för de är sista dagen på veckan, sista minuterna i frihet innan man ska tillbaka till vardagen med jobb, plugg eller vad det kan innebära. För mig är måndagar veckans värsta dag. Man har hela veckan framför sig, man måste ställa klockan och gå upp och i sann bantaranda börjar man alltid ett nytt liv på måndagar! Nej måndagar är inte min kopp av. Desto viktigare att njuta av söndagen till fullo. Dagens söndag i Valladolid bjuder på sol men ganska kylig luft, runt 18-20 grader, så en härlig promenad i detta väder ska jag nog mäkta mig med. Man blir så fint rosig om kinderna och fylld av nytt hopp efter en skön promenad en dag som denna, en dag helt utan måsten.
Ja så ser du därför så måste jag ta det väldigt lugnt idag
Jo för just idag går det inte bra, jag gör det helst en annan dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0