Life is what happens while you're busy making your excuses

Ännu en söndag, ännu en solig dag. Idag kan jag inte njuta av solen även om jag skulle vilja! Läxor och en massa annat tjafs står på schemat. Men jag klagar inte absolut kul att ha saker att göra :) Igår var jag ute på landet och hälsade på lilla Aila, hon är så liten och så söt. Mamma Jessica och Pappa Beltran är så stolta! Men hey än har jag inte mött en förälder som inte skiner lite extra över sin lilla skatt. Det är nog en kärlek man bara förstår först efter man gått igenom det. Efter landet blev det staden, åh man jag har hittat nya raggningshaket. Bussen in till Valladolid! Väljer man bara rätt tillfälle så kan man definitivt få sig lite ögongodis...hehe.
Imorgon firar vi att Cristobal Colon (Columbus) upptäckte världen! Det firar med att hållas stängt i alla sorts affärer, skolor och dylikt. Det värsta med detta? Sofi var inte beredd och har inte en kaksmula hemma. Kanske skulle passa på och ta en reningskur med vatten på två dagar, jag menar hey det är ju nästan inte som om jag har nåt val. 
Nä nu återgå till läxan en sammanfattning om Frida Kahlo och hennes liv på max 200 ord. Wipp-de-do! 
-
When you try your best but you don't succeed

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0