Lordi, lordi I can't help it I like to party

Dags för festifestfest. Kan bli kul, parfest och jag..Hehe hoppas inte det är lekar "Okej alla hittar en partner" Nej nej men lek ni jag kan sitta här i hörnet och klappa i takt. Nej jag tror inte det kommer att bli så...eller ja jag hoppas ;)  
-
Laddar med 80-talet gör jag iaf! En fråga kommer dock oroväckande upp. Varför tog 80-talet slut? Denna underbara tid med allt som hörde det till, pudelfrisyr, inga mobiler, internet what? En tid för drömmar och lycka...åh varför kan man inte gå tillbaka och sjunga de sköna tonerna och rocka neonsockar!
-
Ja det var igår det men det blev inte postat på något vänster...jag undrar vad som hände hehe! 
-
Ikväll då? Jodå sitter och laddar med G.R.Y.M musik, öl, som var ett tag sen jag drack mmm den drickbara guldet som det kallas. Stämning på topp och jag på väg ut. Ska bli kul! Hoppas man stötter på någon man känner, då vet man aldrig var eller när kvällen slutar. Måste rusa sällskap väntar. Party party
Tyvärr saknar jag bild på mig själv men denna tycker jag är ganska klockren på Alex :)
-
80-talet var tog du vägen? Man ville så mycket men det hände ingenting...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0