Love me for a reason, let the reason be love

Usch vad alla dör hela tiden. I somras var det den stora idol Michael Jackson som checka in till himlen. Nu är Stephen från Boyzone också ett med änglarna. Det är konstigt hur mycket man kan påverkas av människors död utan att ens känna dem. Kanske har att göra med mitt egna lilla förhållande till döden. Från familjetragedier till min egen syn på utcheckningsbiljett. Nej fy usch och blä nu pratar vi om något annat innan jag får panikångest!
-
Idag har varit en ledig dag men inte har jag varit mindre produktiv för det. No sir! Jag är riktigt stolt över mig själv. Planer på stora förändringar har satts i rullning och jag känner mig tillfreds. Det enda är att jag skulle vilja gå på en fancy-klä-upp-dig-till-tänderna-fest. Det skulle vara så roligt, lite glam i vardagen liksom. Inte riktigt samma charm när jag sätter på mig fina klänningar i mitt rum och låtsas att jag är Askungen på bal. Ingen hit! Å prinsen kommer inte heller...
-
Imorgon är det tillbaka till vardag eller ja iaf för andra människor. Jag har iofs en himla massa saker att göra så jag tror att det blir en tidig dag för mig ändå. Men hey mina planer är alltid storslagna framåt kvällskvisten för att sedan pulveriseras av väckarklockan i en alltför tidig timme! Men hey imorgon är en annan dag! Tror jag ska smyga på Mamma Mia nu bara för att den är så bra!
-
Don't love me for fun girl, let me be the one girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0