Near a tree by the river, there's a hole in the ground

Upp och ner. Var dag är det verkligen upp och ner. Efter en bra helg läste jag en mycket gripande berättelse på nätet som fick mig att inse saker och ting. Usch aldrig bra! Man kanske skulle ta sig lite kommunikationsfasta, inte vara så uppkopplad och beroende hela tiden. Leva mer i nuet och ta sig vart dagen för mig. Just nu vet jag inte riktigt om jag lever det slags livet. Dagar kommer och går med ovisshet. Var dag är en ny dag men var dag är även ett nytt slut. 
-
Insåg idag också att biljetterna till Backstreet Boys i Madrid är slutsålda så nu kan jag inte gå på den konserten heller. Tråk! Jaja jag vet folk kan tycka det är töntigt eller skratta men jag vill ändå hävda att jag diggar dem...och en svettig AJ säger jag aldrig nej till. Men det är klart går nog aldrig att toppa senaste BSB-konserten med mina flickor Ida och Malin. Hela den resan var bara så rätt. BSB hade prickat in tiden att komma till Sverige på ett så klockrent sätt. BSB var så mycket mer våren 2008, det var mycket känslor och att få dela med just Ida och Malin var även en stor del till lyckorus. För FOUL är ju snyggast i tights...trots att nu BSB sjöng helt andra ord där så vet vi alla, dels att det är sant och vår version av Quit playing games with my heart är lite trallvänligare i svenska folkhem. 
 
Bad hair day idag så det får bli keps!
But he'll never, never fight over you

Kommentarer
Postat av: becca

saknar dig babe! ja måste verkligen åka ner till våren =) visst är du kvar då?? har du fått ngt jobb förresten? kraaaammm

2009-10-05 @ 21:54:02
Postat av: Malin

Åhhh bsb! Fam va synd att du missade köpa biljett... Jag och mamma ska ju se dem i dec. Saknar dig gullet!

2009-10-06 @ 23:13:42
URL: http://lillgurka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0